Tuesday, 8 March 2011

From now on it's the crappy ordinary mail-service for me all the way!!!

Arghhh! For fuck's sake! I stayed home all day on Friday cos I was expecting a parcel from some stupid courier company. They said they'd be here between 8 AM and 4 PM but they never showed up. So I ring them and they go: "Our driver was there at 1 o'clock!" Whaaat!! I've been home all day and now I'm not even getting my parcel!! I live in a tiny flat with a loud door bell and NO backyard. There's no fucken way in Hell I wouldn't have heard the door bell!!! It's my tapes from a collector in Holland including the EXECUTIONER PART 2 tape. The stupid fucks won't even deliver it again so either I pay tons of money and go all the way to fucking Copenhagen to pick it up (which would be another 30 euros down the drains) or they return the parcel to Holland. Shit, fuck, cunt!!! The douchebag driver probably rang the wrong fucken door (I live on the third floor). Where is my gun, where is my roof!!! .\_/.

13 comments:

  1. Well I'm glad at least it's not just in Australia that this happens. Why does it cost you 30 euro to get to the city, are you far away? I hate registered post sometimes! Sometimes they have your phone number and never even call it either!

    ReplyDelete
  2. I live in a different city than the capital (a 100 K's away) and this courier company doesn't have an branch closer to where I live. And no, it's not just in Australia it happens. :-( The funny thing is these companies popped up a few years ago because people were fed up with the national postal system but it seems the good old-fashioned mail system is quite a bit better. Argh!

    Oh, and today I received a parcel in a plastic bag and it had a note from Canada Mail on it saying something along the lines of "Apologies from Canada Mail, we fucked up your parcel, eh". It looked like King Ghidorah chewed his way thru the envelope! Fortunately the video comapny had used an extra smaller envelope inside the big one and my DVD wasn't harmed but still. I'm not even sure why it was handled by Canada Mail as I ordered it from Oldies.com in the US!!!
    LMAO.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, brilliant. It's disgraceful that they will not reship it. Surely the courier company didn't drive 100km to deliver your parcel?! Insanity! Kick up a stink, call their head office and demand it to be resent.

    ReplyDelete
  4. Typical, I go home today to find a note from the postman that there are THREE parcels waiting to be collected from the postoffice and they attempted delivery at 1pm. My wife was home all day!!! Damn these hit and run postmen! They are ALL going to be Japanese VHS as well. Bah!

    ReplyDelete
  5. Hey Simon, let's hope that one is Above The War & another is Commando Leopard :) . If not we pull Lewis Collins out of the Jungle & let him loose in your local Oz postal office. Either that or Jack complete with paper bag & his best Zombie impersonation, that pretty much does the trick ;) .

    ReplyDelete
  6. I've got a strong feeling it has to be! Though I'd love to see Jack doing a Zombie impersonation :D

    ReplyDelete
  7. Your wish is my command: Go to 3:40 min. in this video and look out for the bald zombie:

    http://www.youtube.com/watch?v=UdScodzkzWk&tracker=False

    xD

    ReplyDelete
  8. LOL. It's from a crappy zombie movie from 2002. My 15... eh, THREE minutes of fame. VHS cover here:
    http://www.uncut.dk/show_review.php?review_id=809

    ReplyDelete
  9. You should see the Directors cut where Jack is actually in make up ;) .

    ReplyDelete
  10. That version got banned everywhere but Russia!

    ReplyDelete
  11. Did you end up getting your tapes?

    ReplyDelete
  12. Nope. They returned them to the sender in Holland! Good money down the drains! Now we have to figure out a better way to send them back to Denmark. It's ridiculous! There's less of a distance between Holland and Denmark than between Sydney and Melbourne and yet I can't get a handful of old tapes!!

    ReplyDelete

Yes, we have a comment filter now! It seems most comments these days come from shit spammers in India so there you go.

Bikini girls with machine guns

Yep, this video is from the one they're watching in Tarantino's JACKIE BROWN. It's an awesome video; I mean all it is is a bunch of scantly clad sexy babes with automatic guns going: "This is an AK47" pow pow pow pow - Haha. Absolutely fantastic! xD.